Bienvenidos

Este blog pertenece a los alumnos y alumnas de la Escuela de Anós, que es parte de una de las tres escuelas que componen el C.R.A. "Os Remuíños". Ha sido creado con el objetivo de incorporar las nuevas tecnologías al aula y para comunicarse con las familias. Publicaremos periódicamente noticias sobre las actividades en la escuela.




miércoles, 8 de febrero de 2012

Nuestro circo particular

¡¡Se va a armar un gran circo en Cabana de Bergantiños!! Y por eso, estamos aprendiendo muchísimas cosas sobre él. Por ahora, ya sabemos que el CIRCO tiene forma CIRCULAR y que la tela que lo cubre se llama CARPA.
 Aquí tenéis algunos de nuestros trabajos. En algunas de ellas está dibujado el circo tal y como lo vemos y en otras, pintamos la carpa como la del modelo. Al tener que pintarlo igual, potenciamos nuestra atención.

Para ir ambientando, os dejamos nuestra canción de referencia:

3 comentarios:

  1. Ola soñadores de Bergantiños! No noso cole tamén imos traballar o circo co alumnado de infantil, e gustaríanos saber se as fichas que colgastes no blogue son feitas por vós ou pertencen a algunha proposta editorial. Tamén tería curiosidade por saber se utilizades a temática do circo para traballar lectoescritura ou lóxica matemática(por exemplo contando pallasos ou pelotas...). Moitas grazas. Saúdiños.

    ResponderEliminar
  2. Ola!

    Primeiro, moitas grazas pola vosa visita. As fichas si son de elaboración propia e o que pretendemos con elas é que os nenos recoñezan os diferentes personaxes do circo e as partes que ten o circo. Para iso, si vamos traballar lectoescritura e lóxica matemática, mais dun xeito sinxelo porque temos poco tempo.

    Si necesitas algunha cousa, escríbenos ao correo (obradoirodesonos@gmail.com) e xa nos poñemos en contacto.

    Un bico

    ResponderEliminar
  3. Si Anós está cheo de malabaristas, trapecistas e domadores!!! XD

    ResponderEliminar